پس از دریافت تصویر از شما ، معمولاً در صورت امکان پذیر بودن کاور تاتو، قرار ملاقاتی با مشتری برای مشاوره رایگان اولیه به صورت حضوری می گیریم.
[rank_math_breadcrumb]
کاور تاتو

0912-0660447

کاور تاتو بدن با جدید ترین روش 2023

از تاتو های قدیمی که اکنون محو شده اند، تا خطوطی که به مرور زمان بزرگ شده یا نامفهوم شده اند، تا تاتو های اخیری که از زدن آن پشیمان شده اید همگی شامل کاور تاتو می شوند.

خوشبختانه، در سال‌ های اخیر، کاور تاتو با نام دوست پسر و یا شوهر وهمسر اولویت خود را از دست داده‌ اند. این به این دلیل است که با گذشت زمان عادت به حک کردن نام فرد روی پوست خود به مرور زمان از بین رفت بلکه نمادها، نقاشی‌ها یا عباراتی که به شخص خاصی اشاره می ‌کنند، پرطرفدارتر شدند.

امروزه حتی تاتو زشت یا از نظر فنی نادرست نیز براحتی کاور می شوند. این پدیده نتیجه افزایش تاتو‌ها و هنرمندان غیرقانونی و بداهه است، بنابراین قبل از انجام تاتو باید به دقت در مورد آن فکر کنید، طرح مناسب را انتخاب کنید و یک فرد حرفه ‌ای که قادر به خلق بهترین طرح تاتو باشد را انتخاب کنید.

بنابراین لازم است به دستان متخصص تکیه کنید: همه چیز را نمی توان پوشاند: برای مثال، تاتو سیاه را فقط می توان به راحتی کاور کرد مگر اینکه ساله های زیادی از آن گذشته باشد و تاتو کمرنگ شده باشد.

کاور تاتو

هر آنچه که باید در رابطه با کاور تاتو بدانید

طرح تاتو قبیله جز ان دسته تاتویی است که کاور آن بشدت سخت است زیرا از خطوط تیره و ضخیم برای اجرای آن  استفاده شده است.گاهی اوقات توصیه می شود برای کاور تاتو در ابتدا آن را با لیزر کمرنگ کنید و سپس تصمیم خود را برای ادامه کار بگیرید.

برای اکثر تاتو هایی که برای آنها پوشش درخواست شده است، امکان کاور تاتو وجود ندارد: تاتوکار حرفه ای، تنها در صورتی روی آن کار می کند که از نتیجه مطلوب مطمئن باشد، در بیشتر موارد کاور تاتو را به همان فردی که تاتو را اجرا کرده است ارجاع می دهند.

با این حال، بهترین راه این است که عکسی از تاتو که می خواهید بپوشانید، ایده ای که برای پوشش دارید ارسال کنید و سپس آن را ارزیابی کنید: توصیه می کنیم همیشه به متخصصان شناخته شده و قابل اعتماد مراجعه کنید.

در سالن ما، پس از دریافت تصویر، معمولاً در صورت امکان پذیر بودن کاور تاتو، قرار ملاقاتی با مشتری برای مشاوره رایگان اولیه به صورت حضوری می گیریم تا وضعیت و راه حل های ممکن را از نزدیک ارزیابی کنیم.

درسال ‌های اخیر، تکنیک‌ ها و مواد مورد استفاده (مانند رنگدانه‌ ها) تا حدی بهبود یافته ‌اند که کاور تاتو را آسان‌ تر کرده است.

تاتو هایی وجود دارند که به مرور زمان رنگ های متمایل به آبی یا سبز را به خود گرفته اند که به راحتی می توان آن ها را تغییر داد و رنگ مشکی یکدست، با سایه های ملایم و تمیز و نتایج عالی را به آنها داد.در واقع، اغلب بهترین راه حل ممکن است پوشاندن آن نباشد، بلکه بهتر است تاتوی موجود را ترمیم کرده و بهبود بخشد.

Rate this post